}

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie informacji drogą mailową bądź telefonicznie o odstąpieniu od umowy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni kalendarzowych od daty poinformowania o rezygnacji z zakupu, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Reklamacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@przetestujperfumy.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, wskazać przedmiot reklamacji, a następnie uwzględnić żądania Kupującego. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Adres do zwrotu i reklamacji:

Przetestuj Perfumy Damian Glijer

ul. Malinowa 11

05-807 Owczarnia